Prima product en goede communicatie!

Product netjes geleverd. Voldoet aan de omschrijving. Netjes gebeld of het product iets later geleverd kon worden ivm vakantie van de leverancier. Dikke pluim!

Super tevreden

Showroommodel kleed gekocht die er nog uit zag als nieuw voor een aantrekkelijke prijs. Keurig bezorgd en goede service van uit het kantoor.

Altijd tevreden

Even bellen, eb het wordt snel op kantoor geleverd

Top service en producten

Fijne website om een bureau te bestellen! Ik heb een zit-sta bureau besteld. Communicatie verliep goed en de bestelling was snel binnen. Het bureau zat al grotendeels in elkaar dus binnen 10 minuten was het gefixt. Super mooi bureau, erg tevreden mee.

• Kennis/Vakmanschap

Prima service en kwalitatieve producten!

Wij zijn zeer tevreden met het bureau!

• Kennis/Vakmanschap

heb echter nog geen rekening ontvangen zoals vorige keer [email protected]

Fijne partner

Laagdrempelig, gewoon bellen en bestellen, niks callcenter of alleen online gewoon lekker persoonlijk contact.

Snelle Levering

Wij hebben kantoor tafels besteld en die waren binnen twee dagen geleverd, whatssapp Klanten service reactie heel snel en de tafels zijn mooi (Ietjes kleiner dan wij hadden verwacht) maar doen hun werk en is eenvoudig te monteren! - een kleine tip of aanraden, om met zo een grote bestelling en zware dozen wel de klant te helpen om deze naar boven te brengen, want ze zijn alleen geleverd bij de voor deur en waren 14 dozen om zelf te tillen zonder hulp middel met wielen. Collega's zeer tevreden met onze nieuwe tafels!

Snelle levering!

Woensdag besteld, vrijdag geleverd. Goed en degelijk verpakt. Prima!!!

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Al jaren een hele goede ervaring met het bedrijf, ze zijn consequent in het nakomen van afspraken, op tijd leveren van bestellingen, flexibel en vriendelijk

Fantastische stoel!

Ik ben goed geholpen bij mijn zoektocht naar een nieuwe bureaustoel. Het contact liep gemakkelijk en ik was er snel uit door het advies. Het is een hele mooie duurzame en ergonomische bureaustoel, waar je lekker op kan wiebelen en die op onderdelen te vervangen is. Echt een aanrader!

Prima gedaan

Alles vlot verlopen!

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Lekker water en snel geleverd

Supersnel geleverd en crystiline water smaakt gewoon beter dan spa

supergoede service en informatie

supergoede service, bereikbaarheid en informatie mbt produkten

Great service, fast delivery

Recommend for service

Geweldige service

Snelle lever tijd en producten zoals beschreven

Top bedrijf

Hebben alles wat je nodig hebt, zoniet wordt het voor je besteld, niets is teveel moeite, en er wordt altijd met je mee gedacht in oplossingen Artikelen worden zelfs aan huis gebracht

• Kennis/Vakmanschap

Prima bestelling. Alleen de service van bezorger GLS was matig. Omdat zij geen tijdvak van levering aangeven. Dit houdt in dat je de hele dag staande bij zit om de bezorger de grote bestelling niet weer mee terug te moeten laten nemen.

Lekker water, snel bezorg

Lekker water

• Kennis/Vakmanschap

gewoon een leverancier die doet wat je verwacht

Scherpe prijs, makkelijke site, het onderstel wat ik geleverd kreeg was technisch prima. Snel geleverd ook.

super

vriendelijk personeel zeer deskundig geholpen

Top ervaring

Mijn artikel was makkelijk te bestellen en vlug geleverd. De correspondentie omtrent de levering was duidelijk.

Snel levering

Makkelijk in elkaar te zetten all benodigde aan wezig Zou beter hulp van levering locatie hebben gewaardeerd

• Kennis/Vakmanschap

Nette kast, precies op afgesproken tijdstip geleverd, netjes gemonteerd op zijn plek gezet zonder dat hierbij extra inzet vanuit ons nodig was. Dat is nog eens ontzorgen en service. Thanks!

• Kennis/Vakmanschap

De mensen bij One-stop-office-shop zijn altijd heel behulpzaam en vriendelijk.

Ik wordt heel goed geholpen en dat is heel plezierig en ook effectief.

De Amert 132

5462 GH Veghel

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.